Plimbă Ursul la drum lung!

Plimbă Ursul la drum lung!

Mi-aduc aminte și acum de vremurile în care trebuia să plec cu ai mei la drum lung. Niciodată nu aveam răbdare, așa că întrebarea pe care le-o puneam din 5 în 5 minute era „am ajuns?”. Ce-i drept, pe vremea aceea nici nu aveam la îndemână prea multe metode prin care să pierd timpul.

De telefon mobil și tableta nici nu se pune problema, așa că îi terorizam pe ai mei cu jocuri din alea de drum lung. Când mă plictiseam de jocuri, repetam aceeași întrebare, care îi exaspera pe ai mei.

Cred că undeva în subconștient aveam impresia că ai mei o să se enerveze la un moment dat, și o să facă în așa fel încât să ajungem într-o secundă la destinație, chiar dacă asta era imposibil. Pe mine nu mă interesa, mă plictiseam extrem de repede dacă stăteam mult timp într-un singur loc. Tocmai de aceea, era un chin să stau câteva ore pe aceeași banchetă.

Mi-ar fi plăcut mult de tot să am telefonul de acum, sau măcar să-l aibă ai mei, probabil că nu mi-aș mai fi luat ochii de la ecran tot drumul.

În același timp, mi-aș fi dorit să existe o metodă prin care să îi fac pe cei mari să meargă cu o viteză cât mai mică, cât să nu am rău de mișcare. Îmi place viteza, însă drumurile de la noi nu prea ne permit să conducem drept, iar opririle bruște sunt cele care îmi pun stomacul la încercare.

De aceea, atunci când am auzit că Publicis România și Automobil Clubul Român pun la cale un joc anti-plictiseală, am fost la fel de încântată ca un copil. Plimbă Ursul este primul joc de acest tip, fiind un prilej pentru cei mici să învețe regulile de circulație, dar și să învețe despre siguranța rutieră. Atunci când jocul va fi pornit într-o mașină care se află în mers, viteza mașinii și GPS-ul vor influența personajele.

Dacă șoferul va depăși viteza legală admisă, personajul principal al jocului îl va atenționa pe cel care utilizează aplicația. În cazul în care viteza nu este redusă, jucătorul poate pierde punctele obținute sau jocul.

Și cred că știm cu toți cam cât de enervat este să pierzi puncte într-un joc, mai ales din cauza altcuiva. Având în vedere că eu sunt o persoană destul de competitivă când vine vorba de jocuri, cred că m-aș fi aflat cu siguranță în publicul țintă, dacă încă mai eram un copil de câțiva ani.

Desigur, asta nu mă împiedică în nici un fel să folosesc aplicația și să plimb ursul cât de des pot. Sunt sigură că imediat cum apare aplicația o să o descarc, iar în prima mașină în care mă urc o și testez.

Trebuie să recunosc că Plimbă Ursul nu este prima idee a celor de la Publicis România care îmi place, legată de șofat. Două campanii care-mi vin acum în minte sunt Street View Test și seatbeltb00bing, ambele la fel de interesante, dar destinate altor categorii de public.

Cred însă că și cei mici nu trebuie trecuți cu vederea, pentru că au capacitatea de a fi foarte persuasivi și cu siguranță îi pot face pe părinți să conducă mai prudent. Nu de alta, dar nu cred că vrea nici un părinte să meargă la drum lung cu un copil care plânge pentru că a pierdut punctele din joc.

De abia aștept să văd jocul în App Store, pentru că sunt deja curioasă de grafică, dar și de povestea din spatele ei. Aștept de asemenea să văd cu ce idei vor mai veni cei de la Publicis în următoare perioadă, dar cred că despre asta se va vorbi multă vreme 🙂

Vouă cum vă sună ideea, credeți că o să aibă lipici la cei mici?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *