Chiar daca ador majoritatea produselor de la Ferrero, trebuie sa fiu sincera cu voi si sa va spun ca Nutella n-a fost niciodata printre preferatele mele.

Copil fiind, alegeam mereu de la raft borcanul de Finetti, fara sa stau prea mult pe ganduri. Imi placea foarte mult varianta in doua culori, cu toate ca adevarul e ca mi-o cumparam mai mult pentru crema alba cu lapte. N-am inteles niciodata de ce crema cu alune de padure se vindea si separat, iar cea cu lapte nu, dar intre timp am crescut si m-am prins ca viata nu-i roz.

Nu-mi amintesc cand mi-am cumparat ultima data un borcan de Finetti, insa intre timp dragostea mea pentru crema alba cu lapte s-a cam consumat.

Treptat am trecut la crema cu alune de la Ferrero, careia am decis anul trecut sa-i acord o sansa. Nu cred ca v-am spus asta pana acum, insa dulciurile mele de suflet sunt cele de la Kinder, iar bomboanele mele preferate sunt Ferrero Rocher si Ferrero Rondnoir.

Revenind la povestea cu primul meu borcan de Nutella. Recunosc ca l-am cumparat iarna trecuta, cu gandul sa-l folosesc ca umplutura pentru clatite. Nici nu l-am adus bine acasa, ca ai mei au si dat iama in el si in doar cateva zile in borcan mai ramasese doar jumatate din crema.

Spre deosebire de mine, tata nu e tocmai un mare fan al dulciurilor, iar atunci cand mananca ceva cu pofta, e clar ca-i place mult de tot. Mi-a deschis si mie apetitul pentru Nutella, si de data asta parca i-am vazut si eu farmecul. N-as spune ca sunt fana, insa acum am o parere mai buna despre crema de alune de la Ferrero, si probabil o sa-mi cumpar si al doilea borcan.

Bun, v-am spus care-i povestea mea cu Nutella. Reclama de mai jos cred ca ati vazut-o deja, iar eu am ales-o pentru ca mi se pare cea mai simpatica dintre cele trei care sunt difuzate la televizor. E un pic siropoasa, dar e genul de siropareala pe care-o prefer eu, pentru ca there’s food involved.

Am cautat imediat pe internet campania Nutella ta, iar reclama de la televizor mi-a lasat impresia ca am de-a face cu o campanie asemanatoare celei de la Coca Cola. Cred ca vi-o amintiti, faimoasa campanie cu nume romanesti pe doze. Adevarul e ca eu deja ma imaginam cautandu-mi in disperare numele prin supermarket-urile din oras, avand in vedere ca am si un nume destul de comun generatiei mele.

De pe site-ul campaniei am aflat ca prima data trebuie sa-mi cumpar o cutie simpla de Nutella, si doar daca am noroc castig eticheta cu numele meu, plus una pentru cineva drag. N-am noroc in general, asa ca nici nu m-agit.

Partea simpatica a campaniei Nutella ta e ca avem posibilitatea de a personaliza online etichetele si de a le printa la noi acasa.

Gasiti aici aplicatia, si aveti ocazia sa va jucati cu tot felul de nume, hobby-uri sau culori pentru etichetele voastre. Puteti personaliza cate etichete vreti voi, si mi se par un cadou dragut pentru orice persoana draga voua. Nu vad mare diferenta intre a vi le printa singuri si a le castiga, avand in vedere ca premiul oferit de cei de la Ferrero nu include si un borcan de Nutella in sine.

Campania se va incheia pe 2 aprilie, dar eu sper ca aplicatia de personalizare a etichetelor de Nutella sa functioneze si dupa.

Cum arata Nutella ta?

Nutella mea

Nutella mea e asta, a voastra cum arata?