Inca o reclama interesanta de la Heineken. #OpenYourWorld

Chiar daca adevarul e ca nu sunt o mare iubitoare sau bautoare de bere, recunosc ca de multe ori ma opresc la Heineken atunci cand ma mai apuca poftele. Habar nu am daca intr-adevar ma atrage gustul berii in sine, sau mai degraba modul in care se promoveaza brandul.

N-o sa va ascund faptul ca am avut intotdeauna o afinitate pentru Heineken ca brand, si mi se pare genul acela de brand care stie sa se foloseasca foarte bine de mijloacele de promovare pe care le are la dispozitie. Traim intr-o era in care nu mai e de ajuns un produs bun, ci trebuie sa investesti in publicitate si sa creezi buzz in jurul lui.

Mi se pare interesanta ideea de la care a pornit Heineken pentru conturarea noii reclame, chiar daca succesul experimentului era garantat de angajarea unor actori profesionisti si respectarea scenariului. Greu de crezut ca au luat de pe strada oameni la intamplare si i-au pus sa joace in reclama, nu cred ca si-ar asuma vreun brand riscul asta. Au luat totusi tipologii pe care le intalnim la tot pasul, si-a iesit ceva care sa ne puna macar un pic pe ganduri.

Cred ca ar trebui sa fim mai deschisi si sa le oferim macar o sansa oamenilor din jur, chiar daca au puncte de vedere cu care noi nu suntem neaparat de acord sau carora ne opunem vehement. E destul de greu sa gasim o persoana care sa fie oglinda convingerilor noastre, si oricum oamenii pot sa ne suprinda si placut din cand in cand.

Ma gandesc ca ar fi fost destul de interesant ca unul dintre participanti sa fi refuzat conversatia de la final, ar fi fost un twist ofertant pentru scenarist. Reclama priveste insa lucrurile dintr-o perspectiva pozitiva si e cu happy end, asa ca protagonistii profita de prilej ca sa savureze cate o sticla de Heineken.


Voua cu ce tipologie v-ar placea sa beti o bere?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *