Frumusetea vine in toate formele, iar Dove stie asta.

Cred ca stiti deja ca mie imi plac la nebunie ideile care simt ca ar fi putut sa-mi treaca si mie prin minte la un moment dat, doar ca mi-au luat-o altii inainte. Cam asa sta treaba si cu noua campanie pentru gelul de dus Dove, gandita de cei de la Ogilvy & Mather UK.

Plecand de la ideea simpla ca frumusetea vine in toate formele si ca ar trebui sa ne simtim bine in pielea noastra, cei de la Dove s-au gandit sa lanseze pe piata ambalaje in editie limitata pentru unul dintre cele mai populare produse ale brandului. La fel ca si frumusetea, pe rafturile din 15 tari gelurile de dus vor veni in toate formele.

Chiar daca initiativa nu a fost privita cu ochi buni de toata lumea, mie mi se pare un prim pas facut de Dove pentru a sparge tiparele si a imbratisa frumusetea indiferent de ceea ce vedem in fiecare zi in paginile revistelor, la televizor sau pe podium. Fiecare om are frumusetea lui, si nu ar trebui sa judecam o carte dupa coperta.

Imi place si faptul ca in spatele ambalajelor se afla acelasi produs, ceea ce cumva mi se pare ca intareste fix ideea de mai sus.

Nu ar trebui sa conteze vreo clipa faptul ca doua persoane sunt diferite din punct de vedere fizic, avand in vedere ca exista probabilitatea ca ele sa fie la fel de frumoase pe interior. Poate ca in timp o sa invatam sa trecem peste prejudecati si standarde, si o sa acceptam faptul ca nimeni nu-i perfect si ca nici nu trebuie sa fie.

Eu trebuie sa recunosc faptul ca nu m-am considerat vreodata perfecta, si probabil ca nici nu sunt dupa anumite standarde impuse de societatea actuala, insa adevarul e ca nici n-as vrea sa fiu. Cred cumva ca ceea ce unii considera a fi defect, este de cele mai multe ori acel ceva care ne face sa iesim in evidenta si sa fim unici.


Voua cum vi se pare ideea celor de la Dove?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *