Cei de la Sephora se pare că sunt puși pe fapte mari la început de an, așa că de curând au lansat și în România noile rujuri #LipStories. Aflasem despre ele încă de la finalul anului trecut, atunci când au fost lansate în America și subiectul acesta a fost dezbătut în articole distribuite de toate publicațiile pe care le urmăresc pe Twitter sau Facebook.

Recunosc că de la început mi s-a părut că rujurile #LipStories spun o poveste interesantă, și adevărul este că există multe alte povești pe care cei de la Sephora pot să le mai scoată din pălărie din când în când, sub forma unor nuanțe și ambalaje noi.

Povestea mea încă n-au reușit să o descopere, dar cu siguranță o să o adaug în coș dacă va fi să se întâmple asta. Am pus ochii pe câteva nuanțe, însă nu simt că mi se potrivește neapărat carcasa lor. Vreau să găsesc rujul din gama #LipStories care să mă facă să simt că e făcut în totalitate pentru mine (de la nuanța la carcasă), și atunci sigur o să dau 41 de lei pe el.

#LipStories cred eu că pornește de la un insight interesant – nuanța rujului unei femei spune o poveste despre ea și despre felul ei de-a fi. Ea îți poate influența starea de spirit, ea te poate face să te simți mai puternică și mai sigură pe tine, ea le poate spune celor din jur ce fel de persoană ești. Nu oricine poartă o nuanță de roșu în orice context, la fel cum nu oricine îndrăznește să încalce regulile și să aleagă un ruj în nuanțe de verde sau albastru.

Îmi place că cei de la Sephora au ales nuanțe care se potrivesc pentru mai toate gusturile, însă mi se pare că ar fi fost și mai simpatic să poți să-ți alegi singur carcasa rujului. Ideea asta chiar a fost aplicată de un brand din Coreea de Sud anul trecut (cred că Etude House), și țin minte că și atunci mi s-a părut interesant să pot să-mi personalizez rujul.

Până una alta, găsiți aici toate rujurile din gama #LipStories. În România nu cred că sunt disponibile toate nuanțele, și spun asta pentru că eu una n-am găsit pe site o nuanță de verde metalic, nuanță care îmi atrăsese atenția pe pagina oficială de Instagram din America. Nu știu dacă mi-aș fi comandat-o neapărat, pentru că nu cred că mi s-ar fi potrivit, dar am observat lipsa ei. Probabil că cei de la Sephora România au optat pentru nuanțele care ar putea să prindă pe piața autohtonă, sau poate că pur și simplu o parte din carcase sunt diferite.

Mie pentru moment parcă îmi cam face cu ochiul nuanța mată Woof, asta pentru că anul acesta vreau să îmi cumpăr un cățel. Mă gândesc că poate până atunci cineva observă mesajul subliminal de pe carcasa rujului meu, și-l primesc cadou. #PugPuppy


Voi ce nuanță de ruj ați alege ca să vă spuneți povestea?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *