Îmi place conceptul de Beauty Box, tocmai de aceea de-a lungul timpului mi le-am comandat pe cele lansate de Marie Claire România. În ultima vreme n-am mai fost însă atât de încântată de conținutul lor, așa că am vrut să aflu ce alte opțiuni există la noi în țară.

Foarte multe alternative n-am descoperit, iar singura care m-a făcut curioasă este cutia despre care o să vă povestesc astăzi. Descoperisem Kissed Box încă de anul trecut, însă eu sunt ceea ce în popor oamenii numesc Toma Necredinciosul. Tocmai de aceea am ales să aștept câteva luni să văd care-i treaba cu ea, și să cântăresc dacă merită sau nu cei 89 de lei.

Există cu siguranță oameni care cred că bloggerii primesc cutiile de acest fel pentru a scrie despre ele, ceea ce probabil că se și întâmplă, însă pentru moment nu e cazul meu. Fiecare cutie despre care am scris până acum postări pe blog a fost cumpărată din banii mei, și cu siguranță vă veți da seama dacă asta se va schimba pe parcurs.

 

Ce este Kissed Box?


Kissed Box este un Beauty Box care adună lună de lună mostre si produse full size din jurul lumii, adică din țări precum Japonia, Coreea de Sud, Marea Britanie sau Statele Unite ale Americii. Sunt produse de la acele branduri populare pe care le vedem pe mai toate canalele de YouTube, dar pe care nu le găsim în magazinele de la noi din țară.

Adevărul e că they had me at k-beauty, tocmai de aceea luna aceasta n-am mai stat pe gânduri și mi-am comandat cutia. Într-una dintre cutiile anterioare, adică cea din noiembrie, au inclus și un lip tint de la Etude House pe care pusesem ochii încă de când a apărut în Coreea de Sud. După ce-am aflat care era conținutul cutiei mi-a părut rău că am ratat ocazia să mi-o comand, așa că am zis că de acum încolo o să stau cu ochii pe următoarele cutii.

În fiecare lună există un număr limitat de cutii care se pot comanda, pe principiul primul venit, primul servit. Conținutul este surpriză și nu este dezvăluit decât după ce cutiile au fost deja expediate, însă din când în când apar pe Facebook sau pe Instagram indicii despre produsele care urmează să fie incluse în următoarea cutie Kissed Box.

Fiecare cutie are o tematică: în octombrie a fost Halloween, în noiembrie Cinderella, în decembrie Meet me under the mistletoe, iar în ianuarie Snow Queen. Produsele sunt și ele alese în funcție de tematica lunii, și cred că pe viitor conținutul cutiei va fi personalizat după profilul persoanei care comandă. Când am plasat comanda îmi amintesc că mi-au pus câteva întrebări și mi-au cerut sugestii de branduri pe care aș vrea să le regăsesc în cutiile următoare,

Plata se face cu card VISA sau MasterCard, cea de tip ramburs fiind disponibilă doar pentru comenzile din București. N-aș putea spune că mă deranjează foarte tare faptul că nu pot să plătesc atunci când ridic coletul de la curier, dar parcă ar fi fost bine să fi avut și varianta asta la dispoziție. Recunosc că eu plătesc destul de rar cu cardul atunci când comand din România, cred că pur și simplu m-am obișnuit să aleg varianta de plata ramburs.

Conținutul cutiei Kissed Box de luna aceasta:



  • cremă BB Cushion Pore Control SPF 50+ de la Laneige, mostre;
  • burete din silicon de la Espoir;
  • The First Treatment Essence și Night Repair Science Activator din gama Time Revolution de la Missha, mostre;
  • fard de pleoape Super Shock Shadow de la ColourPop, nuanța So Quiche;
  • top coat Nail Vita Pearl de la SKIN FOOD;
  • creion pentru ochi de la Marc Jacobs, travel size;
  • lip gloss Sephora + Pantone Universe, nuanța Foxglove;
  • iluminator lichid Unicorn Elixir de la Makeup Revolution, mostră;
  • o acadea colorată.

 

Primele păreri despre Kissed Box și produsele din cutia de luna aceasta


Am învățat de-a lungul timpului că este foarte greu să mulțumești pe toată lumea, tocmai de aceea cel mai probabil părerile despre Kissed Box sunt și vor fi împărțite.

Kissed Box este un proiect inițiat de câteva persoane pasionate de beauty, iar mie mi se pare că are potențial să crească și să se transforme în ceva bun. Sunt încă la început de drum, așa că înțeleg că e destul de greu să ofere produse full size pentru 89 de lei.

Variantele full size ale mostrelor din cutia de luna aceasta ajung să coste și undeva la 30 de dolari (ca de exemplu produsele de la Missha sau crema BB de la Laneige), și vorbim despre prețul unui singur produs. Cred eu că această cutie se adresează mai degrabă persoanelor care își doresc să testeze anumite produse de la branduri de peste hotare, urmând ca mai apoi să decidă dacă acele produse merită sau nu să fie achiziționate în format full size.

Luna aceasta m-au dat gata cu sticluța în care se află mostra de iluminator lichid de la Makeup Revolution. Sunt aproape sigură că a fost ideea lor să-l toarne în sticluțe din alea mici și simpatice, așa că le dau o bilă albă pentru asta. 🙂 Și pentru tag-ul acela cu BAE, care desigur că m-a dus imediat cu gândul la melodia BAE BAE de la BIGBANG.

Zilele următoare promit să testez toate produsele, după care o să revin pe blog cu păreri despre fiecare produs în parte. De abia ieri după-amază am primit cutia, așadar singurul produs pe care am reușit să-l testez a fost lip gloss-ul Sephora + Pantone Universe.


Pe voi ce brand v-ar convinge să comandați cutia?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *