Nu credeam vreodată că două pasiuni de-ale mele aflate la poli opuși vor avea vreodată ceva în comun, dar uite că viața e plină de surprize.

Fotbalul și k-pop-ul se întâlnesc la mijloc datorită celor de la Coca Cola, care au anunțat de curând că BTS a devenit noua imagine a brandului. Colaborarea urmează să prindă contur în luna iunie, odată cu 2018 FIFA World Cup, așa că de abia aștept să văd ce surprize ne pregătesc pentru evenimentul sportiv al anului 2018.

Colaborarea dintre BTS și Coca Cola nu mă surprinde atât de tare, asta pentru că mă așteptam ca brandurile să-și îndrepte tot mai mult atenția spre Coreea de Sud și spre artiștii din această țară. Mă cam surprinde însă faptul că debutul ei va fi FIFA World Cup, probabil pentru că nu prea văd încă un punct de legătură între BTS și fotbal.

Sunt însă sigură că cei de la Coca Cola mă vor lua prin surprindere, așa că aștept cu nerăbdare luna iunie și debutul Cupei Mondiale din Rusia.

BTS, imaginea Coca Cola pentru FIFA World Cup 2018! - Ioana B.
Photo credit: Coca Cola.

Voi ce surprize credeți că ne pregătesc Coca Cola și BTS?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *